Isnin, 10 September 2012

Andai satu hari nanti...kalau aku kawen~

contoh kad kawen herherher ^_^


Assalamualaikum huhuhu 
Hah da lame tak update blog..maklumla nk spm so malas nk update2 blog ni hehe
tapi hari ni tergerak pulak nak update blog aku pun tak tahu la nape huhu...

hari ni aku nak cite pasal Majlis Perkahwinan yang menjadi idaman aku bile besar nanti
Hohoho tak malunya aku cite pasal kawen..tapi takpelah..ape salahnya berangan-angan dulu..
mungkin ia akan menjadi kenyataan kan..huhuhuhu

Antara perkare yg paling aku nak buat mase majlis perkahwinan aku tu ialah :

1.Mestilah kene waktu malam bior berlampu2 sikit mcm hari raye huhuhu ^^

2.Makanan kenelah pelbagai dan sodap2 ! ^_^

3.Hiasan khemah mestilah berlampu2 dan cantik2 ! huhu ^_^

Hah itulah serba sedikit antara perkare yang menjadi impian aku semasa Majlis Perkahwinan aku dengan jodoh yang sudah ditentukan Allah untuk diriku satu hari nanti ~ harap2 dipermudahkan la huhuhu..Amin

Bawah ni ade satu video majlis perkahwinan yang dirakamkan oleh PhotoSignature...
korang layan la ye... huhuhu








Tiada ulasan:

Catat Ulasan