Ahad, 4 Ogos 2013

Tempah Montaj/video slideshow gambar-gambar kenangan anda di sini ^_^


Assalamualaikum
huhu di sini saya ingin mengucapkan slamat berpuasa dan selamat hari raye kepade sume umat islam di Malaysia :D

di sini saya ada buka tempahan bagi sesiapa yang ingin menghasilkan sebuah video slideshow atau montaj gambar2 korang atau gambar-gambar kenangan korang...

Harga bagi setiap montaj yang akan saya akan hasilkan untuk korang murah je...tak mahal pun...jangan risau lah...huhuhu ^^

dibawah ini ada disertakan contoh montaj yang telah saya hasilkan untuk kelas saye pada tahun lepas....saksikanlah





jadi kepada sesiapa yang ingin menempah....sila hubungi saya di talian 017-2880395
Harga untuk setiap video yang berdurasi 5 minit hanya dikenakana bayaran sebanyak RM 10.00
sahaja...murahkan ? huhuhu
sekian...terima kasih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan