Rabu, 18 Julai 2012

Aktiviti sehingga bulan 7 !

sekolah aku pun ade musim bunga !! hohoho ^^
Assalamualaikum huhuhu ^^
skung ni da masuk bulan 7....maknenye sudah dekat puase dan raya (serta SPM ! ^^ )
huh suspennye....hehehehe

Ok ar...hari ni aku nak tunjuk beberape keping gambar ataupun photo aku menyertai aktiviti
di sekolah dari bulan 1 sampai lah bulan 7 ni yang sempat dirakam kan oleh jurufoto amatur sekolah begitu banyak berkeliaran sepanjang aktiviti ^^ hohoho ...huh  memang banyak lah kan !!
Antara aktiviti-aktiviti tersebut ialah ~~~~ jeng jeng jeng

1.Satu Murid Satu Sukan !! ^^ (bulan 3 )
haha time ni ngah lepak2 tepi padang sambil tgk owg maen bola baling
selepas penat bermain takraw !!
2.Menbuat persembahan shuffle n robot n tecktonik
bersama jijol ^^ (16.7.2012)


3.,Hari kantin sekolah ! ^^ ( bulan 6 )
bergambar bersama kawan2 dan cikgu ^^

3.Sukan tara sekolah !! ^^ (bulan 7)
masa ni tengah lempar cakera huhu
masuk sikit gambar aku pun jadila ^^


4.Jeng jeng jeng ! perbarisan rumah ijau mase
kejohanan sukan sekolah..aku laki yang tengah uh !
wo penat wo berhari2 wat latihan kawad tapi kalah gak
takpelah ^^

5.ni mase ngah wat latihan tok persembahan senaman
aerobik mewakili umah ijau sempena
senaman aerobik 1 Malaysia !! ^^

huhu dah penuh dah gambar aku letak..kung takot sat gi jem pulak kan ^^
banyak gak aktiviti yang aku sertai tapi malas nk letak semua xD
ok lah sampai sini je post aku tok kali ini...assalamualaikum !! ^^




Tiada ulasan:

Catat Ulasan