Selasa, 5 Jun 2012

Konsert shuffle Pertame Mael n Zizul di SMKPSP !


Assalamualaikum !! huhu..
hah ni blog bru aq...tade pape pon..
lau nak tgk tengok la ye !! ^^

Yang kat atas uh gambar mase aq buat persembahan shuffle kat skola nan kawan akuh !
Hah gempak tak ?? aku pun tak sangka pelajar2 skola aku ni
suka plak tgk kitorang punye persembahan oo !!
Aku yg kat atas pentas ni leh tgk mcm2 ragam bdk2 nye mase tgk kitorang punye persembahan~
ade yang ikot aku JOGET AGOGO mase aku nyanyi lagu gadis melayu uh !
haha kelakar giler....tapi takpe aq suke dgn sambutan yg korang beri tuh ye ! ^^
Aku juga nak ucap kan time kasih kat Pengetua sebab benarkan kitorang wat persembahan shuffle
mase ary guru uh ~lau beliau tak benarkan masakan kome2 yg tgh ngadap blog aku ni bisa
melihat aksi COMEL kami di atas pentas ! hoho (prasan)







Tapi bkn senang kitorang nk rancang persembahan ni....3 ary oo kitorang berlatih...kat dalam
bilik ICT lagi uh ! Cikgu Muzaffar pun da naek tergelak2 mase aq show bakat shuffle
aku kat beliau ~ haha ^^ tapi takpe asalkan persembahan yg kami buat telah dapat kami
lakukan dgn jayanya ! ^^ Alhamdullilah :)

(Sebenarnya kitorang ade tujuan sampingan ...sebab uh kitorang beranikan diri untuk tampil
di atas pentas...berhadapan dgn beratus2 mata tuh ! ingat senang keh ? Tapi jadi 
senang lah kalau ade perangsangnya kan ? huhu )

K ah aku rasa sampai sini jelah penulisan aku kali ni sempena cuti skola 2 minggu ni
Kung kalau aku rajin aku tulis lagi la ye ?? huhu

Assalamualaikum ^^


Tiada ulasan:

Catat Ulasan